- Kuna igal kandidaadil tuleb tööde lõpus esitada isiklik tegevuspäevik ehk portfoolio, tasub sellega alustada kohe algul. Selle võib vormistada tekstitöötlusprogrammiga (*.doc, *.docx, *.odt, *.rtf formaadis)
- Iga päev, mis kandideerimisega tegelemisele kulub, peaks kajastuma ka päevikusissekandes:
— kuupäev ja alguse kellaaeg
— võetud eesmärgid
— esinenud raskused
— tehtud tööd
— enesekriitline kokkuvõte eesmärkide täitmisest
— järgmise sammu planeerimine ja lõpukellaaeg
- Portfooliot tuleks täita step-by-step, iga päev töö käigus. Hiljem pole tegevused enam meeles.
- Portfooliosse sobib pesitada sobivad illustratsioonid ning mistahes probleemide kirjeldused.
- Portfoolio tuleb lõpuks korrektselt vormistada ning saata kokkulepitud kuupäevaks aadressil info@kirilane.ee märgusõnaga «Konkurss».
- Portfoolio eest on võimalik saada kuni 100 punkti.
- Konkurendil tuleb luua oma Facebooki leht. Selle saab luua siin.
- Kui konkurendil on enda FB-leht juba olemas, tuleb kasutada olemasolevat lehte.
- Konkurent jagab enda FB lehel võimalikult paljudele töökuulutust (vt vihjete lehel pilt ja vihje nr 10) ning lisab juurde lingi Kirilaste kodulehele kirilane.ee.
- Alternatiiviks on jagada Kirilaste FB lehel olevat sama kuulutust.
- Oma päevikusse märkida, kui mitmele kuulutust jagati. Iga tõendatud kuulututuse vaataja annab 1 punkti.
- Pole keelatud lisada, et tegemist on konkursitööga ning et iga FB-sõber saab edule kaasa aidata, kui avab Kirilaste FB lehe ning lisab end selle sõbraks («like»).
- Iga tõendatud Kirilaste FB «laikija» annab 2 lisapunkti.
- Igaüks näeb enda FB lehel sõprade loendit ning ka sissekande laikijate hulka. Tõenduseks on ekraanipilt vastavatest vihjetest. Tõendeid on võimalik kasvõi iga päevikusissekandega täiendada.
- Märkige end Kirilaste FB lehe sõbraks ning võimaldage enda lehe uudiseid näha.
- Valige vihjete lehelt ideede 1...9 hulgast kolm.
- Uurige kuulutuste juurde lisatud märksõnu ning meie kodulehe teenuseid, hinnakirju ja teenuste tellimise tingimusi.
- Koostage juuresolevate märksõnade põhjal kolmele valitud miniplakatile reklaamtekst.
- Avaldage reklaamid oma FB lehel ja jagage tuttavatega.
- Iga reklaamist tuleneva ja tõendatud Kirilaste FB «laikija» annab 1 lisapunkti.
- Täiendage oma päevikut puntkis 1.2 näidatud viisil.
- Järgnevalt tuleb «käepäraste vahenditega» koostada endal Kirilaste töid silmas pidades üks miniplakat.
- Valminud miniplakatit pole lubatud enne aktsepteerimist avaldada: niipea kui see valmis, tuleks see saata aadressile info@kirilane.ee.
- Jälgige, et saadetud kavandi juures oleks loetav autori nimi ning töökorras saatja-aadress!
- Kui Kirilaste poolt tuleb vastav luba, laadige uus kuulutus oma kodulehele ja jagage tuttavatele, nagu märgitud punkti 2.6.
- Minireklaami kujundusest on võimalik saada kuni 50 punkti. Iga selle rakendumisest tulenev ja tõendatud Kirilaste FB «laikija» annab 1 lisapunkti.
- Surfake Kirilaste kodulehel ja pange oma päevikusse kirja kõik leitud probleemid ja häirivad asjaolud.
- Veelgi parem, kui oskate lisada konstruktiivseid ideid leitud vigade kõrvaldamiseks või näidiseid, milline pidanuks tulemus olema.
- Kodulehe kriitika saatke töö lõpus meile portfoolio osana.
- Kriitika osa peab päevikus olema, see loetakse päeviku 100 punkti hulka.
- Silmas pidades, et konkureerimiseks on ette nähtud proovitöö esitamine, mis on kokku võetud portfoolios ning tõendatav konkureerija FB-lehe kannetes, on konkursi kestuseks 45 päeva.
- Konkureerimise aega hakatakse lugema kuupäevast, mil tööpakkumise kuulutus esimest korda Kirilaste FB lehel avaldati.
- Portfoolios (proovitööpäevikus) peavad olema näidatud konkureerija nimi ja kontaktandmed.
- Portfoolio peab sisaldama kõiki punktis 1.2 toodud elemente ning ülesandeid 1...6.
- Kirilased saadavad tagasiside kõikidele kandideerijatele hiljemalt 45 päeva pärast konkursitööde vastuvõtu lõppu.
- Lisaülesanne tuleb esitada ainult neil, kes ei soovi piirduda vaid reklaamijuhi tööga, vaid pretendeerivad ka müügijuhi lisakohustusi ja selle võrra suuremat koormust ning sissetulekut.
- Tuleb välja mõelda ja visandada konkreetse tellimuse stsenaarium (kes tellib, millised tööd ja millises mahus).
- Uurinud Kirilaste hinnakirju, kalkuleerib müügijuhi lisaametisse kandideerija töö umbkaudse maksumuse.
- Kõik erinevad töö lõigud ja arvutuskäik näidata erinevatel ridadel ka eraldi.
- Kui tellimuse väljamõtlemine osutub keerukaks, tasub julgesti abi küsida aadressilt info@kirilane.ee.
- Võrdväärsete tulemustega kandidaatidele võidakse saata täiendav lisaülesanne.
- Ka lisaülesanne tuleb lisada portfooliosse, näidates ära praegune töö- või õppimiskoht (kool) ja koormus. Kui palju jääb aega Kirilaste tööga tegelemiseks?